Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) |
Assignatures |
TEORIES I MODELS D'INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | TEORIES I MODELS D'INFERMERIA | Codi | 18615103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||||||||||||||||||||||||
Presentacions / exposicions | Presentació dels marcs conceptual d'infermeria aplicats a situacions de cuidatges de la práctica: - L'infermeria com cuidatge, un model per transformar la práctica. Savina O. Schoenhofer i Anne Boykin. - Model. Conservació de l'energia. Myra Levine. - Teoria de les Transicions. Apha Meleis. - Capitols del llibre. Infermeria post-moderna i futura de Jean Watson |
45% | |||||||||||||||||||||||
Seminaris | Analisis dels factors de cuidatges de Jean Watson - Análisis: Ésser Humá en Devenir. Rosse Mary Rizzo-Parce |
20% | |||||||||||||||||||||||
Treballs | Treball Final: Realització d'una entrevista fenomenologica. Análisis del fenomeno d'estudi a partir d'¡un marc conceptual d'infemeria. Capacitat de síntesis del treball en presentació PP. Pensament critic en el análisi del treball Creativitat en el treball escrit i PP Expressió oral i escrita |
35% | |||||||||||||||||||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||||||||||||||||||||||||
|