Grau d'Enologia (2014) |
Assignatures |
ECONOMIA I MÀRQUETING VITIVINÍCOLA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ECONOMIA I MÀRQUETING VITIVINÍCOLA | Codi | 19224108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Bloc 1: Empresa Vitivinícola 1. La Gestió d'Empreses 2. Àrea Econòmic-Financera. 3. Operacions: Estratègia 4. Operacions: Planificació 5. Sistemes de gestió de la producció i dels inventaris Bloc 2: Màrqueting Vitivinícola 6. El concepte de Màrqueting. 7. El Pla de Màrqueting: CASOS PRÀCTICS 8. Sistemes d'Informació en Màrqueting. 9. Els panells consumidors: IRI, Nielsen, Omnibus, etc. 10. El comportament del consumidor: casos del Procés de compra. 11. Les Variables de segmentació. 12. El Màrqueting emocional. 13. El nou màrqueting "les 6 P 's" vs. Les 4p s del màrqueting. Product. Price. Place. Publicity: Ex. Brief campanya. Point of Sale. Pool of Sales. 14. El pla promocional a la distribució de vins 15. La web en la distribució 16. El pla de mitjans / Les campanyes publicitàries 17. La Direcció comercial i la gestió equip vendes 18. El packaging com a element de comunicació en vins 19. Les tècniques de promoció en el màrqueting del vi. |