Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD | Código | 11234003 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
18 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), i cap el treball autònom i en equip. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). Activació de coneixements previs a l’inici de cada bloc o mòdul. |
Sesión magistral | Explicació de continguts amb suport digital. Qüestions per a la reflexió. Presentació de documents de treball i aprofundiment. |
Portafolios / Carpeta de aprendizaje | Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autorregulació del procés d’aprenentatge. |
Seminarios | Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives de l'adquisició dels coneixements adquirits i de la capacitat d'aplicació dels nous aprenentatges. Forma part de l'avaluació continua. |
Atención personalizada | El sentit de l'atenció personalitzada és l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball de l'estudiant, en l'oferiment d'ajuda educativa per l'autoregulació del seu procés d'aprenentatge i en el retorn qualitatiu comentat tant del seu procés de treball com dels productes lliurats. |