2018_19
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
 
 
Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009)
 Asignaturas
  INNOVACIÓN DOCENTE E INICIACIÓN A LA INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
   Evaluación
  descripción Peso
Resolución de problemas/ejercicios Realitzación de prácticas y ejercicios individuales y en grupo
30%
Presentaciones/exposiciones Presentaciones y exposiciones orales 20%
Trabajos Elaboración de proyectos de mejora y/o de innovación
50%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

El màster no preveu la segona convocatòria. En aquesta assignatura l'estudiant pot demostrar assoliment de competències amb activitats pactades amb la professora en cas de no superar-la en les activitats establertes en primera convocatòria.

Cal aprovar individualment cada una de les tres activitats d'avaluació.

La professora pot establir proves individuals (orals o escrites) en aquelles activitats grupals sobre les quals no tingui prou informació sobre tots i cadascun dels estudiants que conformen el grup.

Totes les produccions escrites i lliurades per part de l'estudiant/a han de reunir els requisits de CORRECCIÓ LINGÜÍSTICA (Veure espai Moodle de l'assignatura).

Assignatura presencial. Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.