Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI | Codi | 15685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presa de contacte amb l'estudiantat i presentació de l’assignatura: continguts, metodologies d'aprenentate, sistema d'avaluació, atenció, etc. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Fòrums de debat | A partir de la introducció d'un tema de debat per part del profesor/a en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels bolcs temàtics on s'inserta el debat. L'activitat es realitzarà de forma individual. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4. L'activitat es realitzarà de forma individual. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura d'articles i altra documentació rellevant relacionada amb els continguts de l'assignatura. |
Treballs col·laboratius. | El treball es realitzarà de forma grupal. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del profesor/a- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives. |
Presentacions / exposicions | Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. El grup que hagi realitzat el treball col·laboratiu farà una presentació dels principals resultats del mateix. Hauran de participar tots els membres del grup. |
Atenció personalitzada | Atenció de les necessitats i dubtes que l'estudiantat manifesti en relació al contingut i desenvolupament de l'assignatura. |