Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18615106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els aspectes conceptuals claus implicats en el procés d'educació. | AC1 AC15 |
BC6 |
CC3 |
Reflexionar sobre el paper de la formació dins el camp de l’infermeria. | AC2 AC11 |
BC1 |
|
Entendre els processos d’ensenyament-aprenentatge implicats en l’acció formativa-educativa per tal de facilitar l’adquisició de nous coneixements i habilitats. | AC10 AC12 AC13 |
BC4 |
CC6 |
Seleccionar i organitzar de manera crítica i reflexiva els elements de la planificació educativa en funció del tipus de programa i del col·lectiu al que va dirigit. | AC1 AC2 AC6 AC10 |
BC1 BC3 |
CC6 |
Conèixer els fonaments teòrics del procés de comunicació per tal de comprendre l’impacte de la comunicació en les relacions interpersonals. | AC1 AC12 |
BC2 BC6 |
|
Reconèixer el paper de la cultura en el procés de comunicació. | AC1 AC2 AC5 |
BC1 BC3 |
CC5 |
Fomentar i potenciar les habilitats socials i comunicatives. | AC9 AC12 AC17 |
BC5 |
CC5 |
Practicar la el.laboració de publicacions i aportacions científiques derivades dels programes de salut desenvolupats | AC15 |
BC6 |