Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Termodinàmica de Fluids (2014) |
Assignatures |
INICIACIÓ A LA RECERCA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INICIACIÓ A LA RECERCA | Codi | 20715104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
E4 | Saber idear, planificar i executar projectes d'investigació en el camp de l'enginyeria termodinàmica, els processos amb fluids avançats i la tecnologia energètica, decidir sobre la metodologia més adequada per afrontar l'estudi i executar de forma autònoma o en equip. Simulació de plantes industrials, nous fluids d'interès industrial, combustibles, refrigerants, lubrificants ... | |
E5 | Capacitat per reflexionar, argumentar i discernir explicacions diverses davant d'un mateix procés, definir les variables que contribueixin a l'estudi. Condicions d'operació, variables termodinàmiques i de transport, condicions d'equilibri, cinètiques de reacció. | |
E6 | Capacitat de concebre, dissenyar i posar en pràctica experiències que contribueixin al progrés substancial de la investigació. Sostenibilitat de processos i productes, desenvolupament de noves tecnologies de producció i transformació energètica, eficients i mediambientalment respectuoses. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
G3 | Capacitat de comprendre el sistema global d'I + D + I, així com els mecanismes (programes, projectes i altres instruments) tant a nivell nacional com internacional, amb especial èmfasi en l'àmbit europeu. | |
G5 | Capacitat de comunicació oral i escrita per a la divulgació dels resultats científics, comprendre i expressar-se de forma correcta, per ser capaç de comunicar coneixements, idees, projectes i procediments de treball corresponents a l'àmbit científic, de forma clara. | |
G6 | Utilitzar les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació, TIC, com a eina de comunicació, l'accés a les fonts d'informació, l'arxiu de dades i documents, així com per a la presentació, aprenentatge i investigació. | |
G8 | Treballar de forma autònoma i en equip per al desenvolupament de projectes d'investigació. | |
G9 | Capacitat d'entendre les implicacions ètiques i socials de les decisions adoptades durant l'exercici de les tasques professionals i d'investigació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |