Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 12855102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||
Activitats Introductòries |
|
4 | 2 | 6 | ||||||
Sessió Magistral |
|
15 | 10 | 25 | ||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
4 | 4 | 8 | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
2 | 8 | 10 | ||||||
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
0 | 8 | 8 | ||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
4 | 8 | 12 | ||||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 4 | 6 | ||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |