Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Enseñar gramática I | 1.1. Concepto de gramática 1.2. Tipos de gramáticas 1.3. Materiales |
2. Enseñar gramática II | 2.1. ¿Cómo se aprende la gramática? 2.2. ¿Cómo se enseña la gramática? |
3. La gramática pedagógica | 3.1. Concepto de gramática pedagógica 3.2. Las reglas de la gramática pedagógica |
4. Problemas descriptivos y propuestas didácticas | 4.1. Verbos: usos de los tiempos, especialmente para expresar el pasado y futuro 4.2. Preposiciones (a, en, de, por, para) 4.3. Ser/estar + adjetivo |