Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL A IMMIGRANTS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL A IMMIGRANTS | Codi | 12855203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Descripció i presentació de l'assignatura, dels seus objectius i del que s'espera dels alumnes en aquesta matèria. |
Sessió Magistral | Explicació de les diferents teories dedicades a l'ensenyament d'ELA a immigrants. Explicació i presentació dels fins i els continguts d'aquesta disciplina i la seva manera d'aplicar-los a les classes d'ELE per a immigrants. |
Fòrums de debat | Fòrum de discussió sobre temes d'actualitat relacionats amb l'assignatura i sobre les lectures obligatòries proposades per la professora |
Resolució de problemes, exercicis | Resolució i debat conjunt de les diferents opcions dels problemes presentades durant el transcurs de les sessions de classe. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Els alumnes hauran de llegir les lectures obligatòries proporcionades i resoldre activitats sobre les mateixes. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A cada sessió es demanarà als alumnes que resolguin exercicis específics a l'aula. |
Presentacions / exposicions | Exposició en grup d'una seqüència didàctica a l'aula. |
Atenció personalitzada | Tutories personalitzades segons les necessitats de cada alumne. |