Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Dominar les teories de l'adquisició de llengües estrangeres y els fonaments pedagògics i psicològics d'aquestes teories, com també els principis metodològics i les aplicacions més adequades per a optimitzar l'aprenenttage d'una llengua estrangera. | |
A2 | Descriure i interpretar el funcionament dels sistemes formal i funcional de l'espanyol i donar-los un tractament didàctic adequat. | |
A8 | Dissenyar i dur a terme una investigació rellevant en l'àrea de l'ensenyament d'E/LE basada en els diferents mètodes d'investigació quantitativa i qualitativa i implementar els resultatsde d'aquesta investigació a l'aula. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre. | |
B2 | Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinars relacionats amb el camp d'estudi | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a la vanguardia del camp d'estudi, en un context d'investigació. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |