Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
A2 |
Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
A8 |
Entén i identifica els diferents elements que intervenen en l'elaboració d'un treball o projecte d'investigació. Coneix els procediments bàsics d'un treball o projecte d'investigació. Aprofundeix en eines de recollida de dades i d'anàlisi d'aquestes. Gestiona les bases de documentació técnica-científica, per a seleccionar documents d'altres autors útils pel seu treball o projecte d'investigació. Identifica els recursos existents per a cercar informació tant en les fonts d'informació generals, com en les bases de dades bibliogràfiques i a Internet. Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor | |
B2 |
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |