Educational guide Faculty of Oenology |
english |
Fermented Beverages (2014) |
Subjects |
SUSTAINABILITY ASSESSMENT: LIFE CYCLE ANALYSIS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2019_20 |
Subject | SUSTAINABILITY ASSESSMENT: LIFE CYCLE ANALYSIS | Code | 19625105 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A6 |
Aprendre l'ús de la sostenibilitat com una eina transversal en la pràctica de Ciència i Tecnologia, per a: - Obtenir una comprensió completa de la metodologia d'Anàlisis de Cicle de Vida, ACV; - Proporcionar una guia pràctica per a realitzar ACV; - Formar en l'ús de ACV com una eina de sostenibilitat en el sector vitivinícola. | |
A7 |
Aprendre l'ús de la sostenibilitat com una eina transversal en la pràctica de Ciència i Tecnologia, per a: - Obtenir una comprensió completa de la metodologia d'Anàlisis de Cicle de Vida, ACV; - Proporcionar una guia pràctica per a realitzar ACV; - Formar en l'ús de ACV com una eina de sostenibilitat en el sector vitivinícola. | |
A8 |
Desenvolupar un cas pràctic o projecte curt en l'elaboració de begudes fermentades. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís) Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració) | |
Type C | Code | Learning outcomes |