Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA | Codi | 18234104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Segon | Juny, Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral | Exposició del contingut de l'assignatura de manera interactiva i participativa |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estudi de situacions clíniques amb diferents escenaris que exigeix un treball de col·laboració. |
Seminaris | Treball amb diferents tipus de material (vídeos, lectures...)per propiciar la discussió i l'anàlisi per part dels estudiants |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament de situacions en tallers pràctics on l'estudiant ha de resoldre una sèrie d'exercicis, el contingut dels quals ha estat treballat prèviament a les classes teòriques. L'objectiu és integrar coneixements i aprendre a resoldre problemes. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Realització d'un portafoli electrònic on l'alumne recopila i organitza evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució |
Projecte Integrador Experimental | Realització de un projecte en el es pretén que l'alumne integri coneixement sobre estils de vida que suposen un risc per a la salut i aprengui com treballar en la pràctica" per a aconseguir un impacte en la població. La descripció de l'activitat es pot consultar en moodle |
Atenció personalitzada | Es faran tutories de seguiment de l'aprenentatge |