Grado en Educación Infantil (2009) (Sede Baix Penedès) |
Asignaturas |
TRABAJO DE FIN DE GRADO |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 | ||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | TRABAJO DE FIN DE GRADO | Código | 11274301 | ||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | ||||||||||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | |||||||||||||||||||||
9 | Trabajo fin de grado | Cuarto | AN |
||||||||||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | |||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioquímica y Biotecnología Ingeniería Informática y Matemáticas Estudios Ingleses y Alemanes Filología Catalana Filologías Románicas Historia e Historia del Arte Pedagogía Psicología |
||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | antoni.gavalda@urv.cat manuel.sanroma@urv.cat gerardo.meneses@urv.cat cristina.valls@urv.cat juan.fuguet@urv.cat josepmaria.pons@urv.cat yolanda.susin@urv.cat sandra.gilabert@urv.cat ana.torres@urv.cat victor.grau@urv.cat jordi.prieto@urv.cat raquel.riera@urv.cat mariaisabel.panosa@urv.cat sofia.moya@urv.cat gisela.cebrian@urv.cat fabricia.castro@urv.cat |
||||||||||||||||||||||
Profesores/as |
|
||||||||||||||||||||||||
Web | http://www.fcep.urv.cat/ | ||||||||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante | A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. El Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha d’entendre com un mòdul o matèria de caràcter globalitzador orientat a la integració de les competències associades al títol. Per tant, té com a finalitat afavorir que l’estudiant consolidi el marc competencial recollit a les directrius dels nous graus d’Educació (Ordres ECI/3854/2007 i ECI/3857/2007). Situat al final de la titulació, el TFG té com a objectius garantir l’assoliment de les competències professionalitzadores del futur mestre/a i palesar la capacitat d’autoregulació conreada al llarg de la formació, així com conscienciar l’estudiant sobre les pròpies necessitats enfocades a la pràctica docent. Per aquesta raó, el TFG ha de ser fruit de planificacions acurades, de presa de decisions estratègiques, d'avaluació constant dels corresponents processos i de l'aprofitament dels intercanvis mantinguts amb els tutors responsables. Més específicament, el TFG consisteix en el desenvolupament d’un projecte de recerca, anàlisi o planificació educativa orientats a la millora de la pràctica escolar, amb una vinculació preferentment directa amb el Pràcticum II sota la direcció d’un professorat tutor. Aquest projecte, d’acord amb el pla d’estudis vigent, és de naturalesa obligatòria, compta amb una càrrega lectiva de 9 crèdits ECTS i per a matricular-lo cal tenir assolits 168 crèdits. Es pot realitzar en anglès com a forma de certificar la competència C1. Com en el cas de les pràctiques, el TFG és d'una única convocatòria. A la web de la FECP, http://www.fcep.urv.cat/ es troba la Normativa o Guia del TFG dels Graus d'Educació Infantil i Primària, on hi consten totes les informacions relatives a àmbits de treball del TFG, assignació de tutors, així com es concreten les informacions d'aquesta guia docent. | ||||||||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |