Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
OPINIÓ PÚBLICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | OPINIÓ PÚBLICA | Codi | 12244005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix la tradició clàssica de l’opinió pública en relació amb el pensament polític Sap interpretar les dades de l’opinió pública empírica a partir dels sondejos d’opinió Compara les principals aportacions dels autors més rellevants en l’estudi de l’opinió pública a la societat de la informació Comprèn les relacions simbiòtiques entre periodisme, política i ciutadania Coneix i interpreta les pràctiques professionals i les transformacions dels valors noticiables | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |