2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presa de contacte amb l'estudiantat i presentació de l’assignatura: continguts, metodologies d'aprenentate, sistema d'avaluació, atenció, etc.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Fòrums de debat A partir de la introducció d'un tema de debat per part del profesor/a en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels bolcs temàtics on s'inserta el debat.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4.
L'activitat es realitzarà de forma individual.
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Lectura d'articles i altra documentació rellevant relacionada amb els continguts de l'assignatura.
Treballs col·laboratius. El treball es realitzarà de forma grupal.
Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del profesor/a- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives.
Seminaris Xerrades, taules rodones i exposicions centrades en temes específics realitzades per experts en l'àmbit, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries realitzades presencialment i/o mitjançant webconferència o altres eines. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per facilitar-ne la consulta posterior.
Atenció personalitzada Atenció de les necessitats i dubtes que l'estudiantat manifesti en relació al contingut i desenvolupament de l'assignatura.