2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
A partir de la introducció d'un tema de debat (al Moodle) per part del professor/a en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels blocs temàtics on s'inserta el debat.
L'activitat es realitzarà de forma individual.
Cal utilizar els coneixements adquirits en les classes magistrals i la lectura de textos recomanats.
També el tindrà en compte la capacitat d'incorporar les aportacions dels companys/es.
20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4.
L'activitat es realitzarà de forma individual.
Es valorarà la incorporació de recursos ètics i narratius que contribueixin a la innovació i millora d'una intervenció social i/o educativa.
45%
Treballs col·laboratius.
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
El treball es realitzarà de forma grupal.
Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del profesor/a- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives.
Es valorarà la capacitat d'analitzar de forma crítica i reflexiva així com l'aportació d'elements, estratègies i metodologies innovadores per la millora de l'intervenció motiu d'anàlisi.
35%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats no superades en l'avaluació continuada. En el cas de la Docència totalment en línia, l'avaluació serà igual i sota els mateixos criteris avaluatius que la de carácter semipresencial.