Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
TECNOLOGIES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA TÈRMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | TECNOLOGIES DE CONVERSIÓ D'ENERGIA TÈRMICA | Codi | 20755107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Coneix les diferents tecnologies de bombes de calor tèrmiques i sistemes de refrigeració. Calcula les prestacions de refredadores i bombes de calor d'absorció. Identifica diferents tipologies de cicles de bombes de calor i refredadores d'absorció. Empra eines per al modelatge termodinàmic i les propietats dels fluids per refredadores i bombes de calor d'absorció. Calcula les propietats termodinàmiques de mescles de treball per a sistemes d'absorció. Coneix els principals components de refredadores, bombes de calor i cicles de producció de potència d'absorció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |