Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Química (2010) |
Assignatures |
GÈNERE, CIÈNCIA I CANVI SOCIAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | GÈNERE, CIÈNCIA I CANVI SOCIAL | Codi | 20204220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | La primera sessió presencial servirà per explicar el funcionament de l’assignatura i fer una primera aproximació als continguts bàsics que hauran de cursar els estudiants. També s'explicaran els criteris d'avaluació i les tasques que hauran de dur a terme els i les alumnes. |
Sessió Magistral | Al llarga de l'assignatura es preveuen tres sessions presencials. Cada sessió presencial comptarà amb una ponència centrada en la temàtica de la sessió. A més a més, cada tema o mòdul contindrà un material bàsic amb un format divers en cadascun d’ells on s’hi inclouran els continguts teòrics a treballar a classe. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Donat el forma virtual d'aquesta assignatura es preveu una part de treball autònom per part dels alumnes a partir de lectures i visionat de material audiiovisual. |
Webminari | Per cada tema es preveu un webminari on es treballaran els continguts donats a les sessions magistrals, afavorint la participació activa de l’alumnat. |
Treballs | Es preveu que al llarg de l'assignatura cada alumne realitzi un treball (amb format d'assaig) per apronfudir en un tema. Es una feina que es realitzarà fora de l’aula. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor o professora reserva per atendre i resoldre els dubtes dels estudiants per tal que es puguin formular de forma individual. |