Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau de Tècniques de Bioprocessos Alimentaris (2018) |
Assignatures |
ENGINYERIA DE BIOPROCESSOS I ALIMENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ENGINYERIA DE BIOPROCESSOS I ALIMENTS | Codi | 20244118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
L'estudiant ha de donar resposta al cas pràctic plantejat, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràtics de l'assignatura | 15% | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'estudiant ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és extensa. | 35% | |||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'estudiant ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és breu. | 35% | |||||
Proves pràctiques |
|
Encàrrec de disseny d’una planta de procés (API) o activitat alternativa. Important alumnat que cursa el GTBA: no aplica el 15% de la nota procedent de l'API o de l'activitat alternativa sinó que un cas pràctic de disseny d'unitats de concentració i assecat d'aliments | 15% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PEL CURS 2020-21: Avaluació continuada: Es manté un 70% de la nota corresponent a proves objectives de preguntes curtes i proves de desenvolupament. Es manté la contribució del 15% per la realització de supòsits pràctics i del 15% per proves pràctiques de disseny d'una planta de procés o activitat equivalent. Segona convocatòria: Es manté que el 30% correspondrà a la resolució de supòsits pràctics/estudi de casos (realitzats durant el curs) i el 70% correspondrà a una única prova de continguts de tot el curs. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora |