Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica (2016) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 20735401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes obligatòria | Segon | 1Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyeria Ambiental i Energètica amb l'experiència directa en un entorn professional real. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyeria Ambiental i Energètica amb l'experiència directa en un entorn professional real. | |
A1.4 |
Coneix i utilitza les tecnologies més freqüentment utilitzades pels professionals de l'àmbit. | |
A2.2 |
Interpreta normativa, tarifes, procediments, protocols, estàndards, manuals i els aplica en casos pràctics. | |
A2.3 |
Desenvolupa l'habilitat per solucionar problemes que són poc familiars, incompletament definits, i tenen especificacions en competència, considerant els possibles mètodes de solució, inclosos els més innovadors, seleccionant el més apropiat, i poder corregir la posada en pràctica, avaluant les diferents solucions de disseny. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, etc. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, etc. Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa. Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa. Prepara i realtiza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l 'accés a la informació i el seu ús. Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació. | |
B1.2 |
S'adapta a les condicions i necessitats de l'entorn professional Explica la importància cabdal de la competència 'Resposta al Canvi' en els temps actuals tant per als individus com per a les organitzacions. Comprèn els fenòmens interns i externs que impulsen el canvi en les organitzacions. Aplica una metodologia fonamentada de gestió del canvi. Aconsegueix el compromís amb el canvi de tots els grups d'interès rellevants i implicar-los en la definició i planificació del canvi. Facilita el desenvolupament dels plans de canvi. Gestiona la implantació i els riscos del conjunt de programes de canvi. Gestiona la comunicació amb els grups d'interès en relació amb el canvi. Identifica i explica els comportaments que demostren les persones altament resilients. Identifica i explica les etapes de les resistències positiva i negativa als canvis. Avalua la capacitat de resposta i el grau de confort amb el canvi de les persones a càrrec. Facilita la transició de les persones a càrrec. Dissenya un balanç de conseqüències que fomenta l'adopció dels nous comportaments i l'abandonament dels que són inefectius. | |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. Coneix i comprèn tots els diferents apartats del projecte. Col·labora activament amb els membres de l'equip en la consecució dels objectius del projecte. | |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B4.2 |
Acorda amb els tutors interns i externs la definició de les tasques de la seva estada professional. Culmina, en un entorn professional real, l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació. Acorda amb els tutors interns i externs la definició de la temàtica del seu treball de fi de máster. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Reflexiona sobre el seu procés i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B5.2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges. Elabora una estratègia per a resoldre el problema. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
B5.3 |
Proposa l'aplicació de tecnologies en l'avantguarda de l'àmbit en l'entorn professional. És capaç d'establir un pla d'actuació amb tots els elements interns i externs necessaris per crear una empresa. | |
B6.1 |
Té en compte els principis ètics de l'enginyeria i la responsabilitat social com a enginyer en el desenvolupament de les tasques professionals. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |