2021_22
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) - Online
 Subjects
  TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A2 Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa.
Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A4 S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament.
Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa.
Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A6 Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament.
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
 A7 S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula.
Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven.
Type B Code Learning outcomes
 CT3 Recognise the situation as a problem in a multidisciplinary, research or professional environment, and take an active part in finding a solution.
Follow a systematic method with an overall approach to divide a complex problem into parts and identify the causes by applying scientific and professional knowledge.
Design a new solution by using all the resources necessary and available to cope with the problem.
Draw up a realistic model that specifies all the aspects of the solution proposed.
Assess the model proposed by contrasting it with the real context of application, find shortcomings and suggest improvements.
 CT6 Raise their professional self-awareness.
Develop a professional attitude.
Analyse the professional environment of their speciality.
Design specific professional tracks.
Type C Code Learning outcomes