Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) - Online |
Subjects |
TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2021_22 |
Subject | TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS | Code | 12855203 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A2 |
Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa. Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats. Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven. | |
A4 |
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula. Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament. Planifica el procés d'ensenyament-aprenentatge en funció de la diversa tipologia contextual en què es desenvolupa. Pren decisions sobre la programació de cursos d'espanyol com a llengua estrangera en funció del context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i l'anàlisi de necessitats. Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven. | |
A6 |
Dissenya materials d'aprenentatge d'acord amb el perfil de l'alumnat i el context de l'ensenyament. S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula. Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven. | |
A7 |
S'inicia en els processos i les estratègies presents en els processos d'ensenyament-aprenentatge i com aquests es reflecteixen i es gestionen a l'aula. Entén l'especificitat d'alguns contextos d'ensenyament (finalitats específiques, nens i immigrants) i les conseqüències metodològiques que se'n deriven. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT3 |
Recognise the situation as a problem in a multidisciplinary, research or professional environment, and take an active part in finding a solution. Follow a systematic method with an overall approach to divide a complex problem into parts and identify the causes by applying scientific and professional knowledge. Design a new solution by using all the resources necessary and available to cope with the problem. Draw up a realistic model that specifies all the aspects of the solution proposed. Assess the model proposed by contrasting it with the real context of application, find shortcomings and suggest improvements. | |
CT6 |
Raise their professional self-awareness. Develop a professional attitude. Analyse the professional environment of their speciality. Design specific professional tracks. | |
Type C | Code | Learning outcomes |