Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
GESTIÓ DE L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | GESTIÓ DE L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A2 | Descriure i interpretar el funcionament dels sistemes formal i funcional de l'espanyol i donar-los un tractament didàctic adequat. | |
A3 | Estructurar el procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llenges, del Consell d'Europa. | |
A4 | Planificar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge d'acord amb el context d'ensenyament, el currículum, l'enfocament metodològic i el component afectiu. | |
A6 | Introduir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua. | |
A7 | Gestionar la classe de manera adequada i adoptar diferents rols (transmissor, facilitador, mediador) en funció de les necessitats dels estudiants. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
CT3 | Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. | |
CT7 | Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |