Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Recerca Avançada en Estudis Humanístics (2019) - Virtual |
Assignatures |
APRENENTATGE I ADQUISICIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | APRENENTATGE I ADQUISICIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 12875226 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Ellis, R. (1999): Learning a second language through interaction. Amsterdam: John Benjamin. Costa, A. (2017): El cerebro bilingüe: La neurociencia del lenguaje. Madrid: Debate. Hawkins, R. (2019): How Second Languages are learned. An introduction. Cambridge: Cambridge University Press. Igoa, J.M. - Sanz, M. (eds.) (2012): Applying Language Science to Language Pedagogy: Contributions of Linguistics and Psycholinguistica to Language Teaching. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing. Krashen, S. D. (1987). Principles and Practice in Second Language Acquisition. Hertforshire: Prentice Hall International. Laka, I. (2012): “More than one language in the brain”. In Boeckx C., M.C. Horno & J.L. Mendívil (eds.), Language, from a Biological Point of View: Current Issues in Biolinguistics. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, pp.184-207. O'Grady, W. (2005): How Children Learn Language. Cambridge: Cambridge University Press.
|
|
Complementària | |