Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble tit. grau Eng. Biomèdica i Eng. Sistemes i Serveis de Teleco. (2019) |
Assignatures |
PROCESSAT D'IMATGES BIOMÈDIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PROCESSAT D'IMATGES BIOMÈDIQUES | Codi | 17924138 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE7 |
Coneix les etapes que integren un sistema de visió per computador Coneix les modalitats d'imatge mèdica. Sap aplicar els mètodes bàsics de processament d'imatges per a resoldre problemes específics. Coneix i sap utilitzar les tècniques de preprocessat, segmentació, classificació i registre d'imatges. Coneix les tècniques d'histologia molecular basades en espectrometria de masses. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i te la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |