Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES CLÍNIQUES EN UNITATS DE CRÍTICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PRÀCTIQUES CLÍNIQUES EN UNITATS DE CRÍTICS | Codi | 18214114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Demostrar coneixement sobre les indicacions i efectes dels medicaments i productes sanitaris vinculats a les cures d'infermeria. | |
A7 |
Realitzar cures d'infermeria garantint la màxima seguretat per a les persones que els reben, per a ells mateixos i a nivell mediambiental | |
A8.3 |
Desenvolupar actituds i habilitats de comunicació necessàries per establir una relació terapèutica efectiva i de qualitat | |
A9 |
Aplicar les tècniques apreses en els contextos concrets, demostrant responsabilitat en l'execució de procediments de diversa complexitat | |
A15 |
Conèixer i utilitzar els plans de cures i els diferents sistemes de registre Identificar la necessitat de la gestió de qualitat en les cures d'infermeria | |
A17.4 |
Aplicar les tècniques apreses en els contextos concrets, demostrant responsabilitat en l'execució de procediments de diversa complexitat Realitzar valoracions integrals i seguiment de les persones en els diferents contextos d'atenció detectant signes i símptomes que indiquen alteració de la salut | |
A17.6 |
Reconèixer les pròpies actituds, la seva influència en el procés de cures, valorant les conseqüències de les seves decisions i l'aprenentatge realitzat Desenvolupar la capacitat de liderar la planificació de cures i treball en equip | |
A22.2 |
Identificar la necessitat de la gestió de qualitat en les cures d'infermeria Desenvolupar la capacitat de liderar la planificació de cures i treball en equip | |
A23.2 |
Conèixer i aplicar el codi deontològic i els principis ètics-legals de la infermeria | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
RA1. Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. RA2. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. RA4. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista RA5. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
RA1. Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. RA2. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. RA3. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. RA4. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge. RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
CT7 |
RA2. Identificar els principals problemes ambientals. RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |