Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titulació de grau en Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014) |
Assignatures |
ARQUITECTURA DE COMPUTADORS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ARQUITECTURA DE COMPUTADORS | Codi | 17914133 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Dissenya i avalua un processador superescalar Dissenya i avalua un processador paral.lel Avalua les tècniques novedoses i avançades d’implementació dels processadors. Comprèn i aplica el fonaments bàsics de la computació paral·lela | |
A7 |
Dissenya i avalua un processador superescalar Dissenya i avalua un processador paral.lel Avalua les tècniques novedoses i avançades d’implementació dels processadors. | |
CM9 |
Dissenya i avalua un processador superescalar Dissenya i avalua un processador paral.lel Avalua les tècniques novedoses i avançades d’implementació dels processadors. Aplica les tècniques d’optimització de programes per a un ús eficient de l’arquitectura. Comprèn i aplica el fonaments bàsics de la computació paral·lela | |
CM14 |
Comprèn i aplica el fonaments bàsics de la computació paral·lela | |
CP1 |
Dissenya i avalua un processador superescalar Dissenya i avalua un processador paral.lel Aplica les tècniques d’optimització de programes per a un ús eficient de l’arquitectura. Comprèn i aplica el fonaments bàsics de la computació paral·lela | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |