Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016) |
Assignatures |
GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA | Codi | 18254115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional Adquireix una visió global de la gestió de persones en un entorn canviant Diferencia els recursos materials, financers i tècnics i la seva utilitat | |
A22.1 |
Identifica els elements que configuren l'organització del Sistema Sanitari Espanyol i repercuteixen en el finançament sanitari | |
A22.2 |
Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional Comprèn l'estructura del procés administratiu i la seva aplicació en el treball, prenent consciència de la metodologia del procés | |
A22.3 |
Coneix i contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball de l'equip | |
A23.1 |
Identifica els elements de política sanitària, de filosofia i cultura institucional que configuren el model de gestió a nivell hospitalari i extra hospitalari, diferenciant els productes sanitaris | |
A23.2 |
Reconeix els processos que promouen la qualitat i seguretat en el treball i pren consciència de la seva responsabilitat en ells | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. RA2. Identificar el propi procés d’aprenentatge. RA3. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. RA4. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
CT7 |
RA2. Identificar els principals problemes ambientals. RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |