Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau en Enologia (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 19224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
15 | Treball fi de grau | Quart | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Desenvolupar adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica l'Enologia. | |
A3 |
Aplicar les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret. | |
A4 |
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte. | |
A5 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. | |
A6 |
Desenvolupar adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica l'Enologia. | |
A7 |
Treballar en equip, gestionar equips i comprometre amb la sostenibilitat del medi ambient. | |
A8 |
Treballar en equip, gestionar equips i comprometre amb la sostenibilitat del medi ambient. | |
A9 |
Elaborar un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball. | |
A10 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i professional. | |
A11 |
Considerar l'ètica i la integritat intel·lectual com a valors essencials a la pràctica professional. | |
A12 |
Conèixer, analitzar i utilitzar críticament les fonts i la bibliografia. Comunicar correctament en la llengua pròpia o en anglès un resum coherent del treball realitzat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar) Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir) | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat) Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. (Context) Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. (Comunicació) Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. (Compromís) Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. (Col·laboració) | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia) | |
CT5 |
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |