Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) |
Subjects |
TEACHING METHODOLOGY FOR FOREIGN LANGUAGES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2022_23 |
Subject | TEACHING METHODOLOGY FOR FOREIGN LANGUAGES | Code | 12855102 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Coneix les alternatives metodològiques existents en l'ensenyament de llengües estrangeres, concretament, en l'àmbit de l'espanyol. Selecciona la proposta metodològica més adequada al context d'ensenyament i perfil dels estudiants (així com altres elements que han de tenir-se en compte). | |
A3 |
Utilitza amb domini els documents oficials més rellevants en l'actuació de la professió de professor d'espanyol: MCER, PCIC, Portafoli europeu de les llengües i coneix les implicacions que es deriven de l'ús d'aquests documents en e procés d'ensenyament-aprenentatge. | |
A4 |
Selecciona la proposta metodològica més adequada al context d'ensenyament i perfil dels estudiants (així com altres elements que han de tenir-se en compte). | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT4 |
Understand the team’s objective and identify their role in complex contexts. Communicate and work with other teams to achieve joint objectives. Commit and encourage the necessary changes and improvements so that the team can achieve its objectives. Trust in their own abilities, respect differences and use them to the team’s advantage. | |
CT7 |
Students must be able to include gender perspective in their student activity. | |
Type C | Code | Learning outcomes |