Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
LA CULTURA A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | LA CULTURA A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. |
Treballs col·laboratius. | Activitat que realitzen els estudiants per grups. L’element clau d’aquesta activitat és la col·laboració per a l'assoliment d'un objectiu comú. Cada membre contribueix amb els seus coneixements i aprenentatges al coneixement i aprenentatge del grup. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via videoconferència. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura i treball de documentació publicada en diversos formats. Aquesta pot ser seleccionada o elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o videoconferència. |