2022_23
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
 A2 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Comunica correctament, tant de forma oral com escrita, els resultats del treball d'investigació, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audència d'un congrés d'E/LE.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
 A4 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
 A5 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Comunica correctament, tant de forma oral com escrita, els resultats del treball d'investigació, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audència d'un congrés d'E/LE.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
 A6 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
 A8 Integra els coneixements teòrics adquirits durant el Màster en un projecte personal d'investigació.
Aplica les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret i personal.
Aprofundeix i s'especialitza en una àrea d'interés de les exposades al màster, aplicant els coneixements i les habilitats adquirides durant aquest.
Domina els procediments d'investigació: recerca documental (estat de la qüestió, hipòtesi), recollida de dades, anàlisi (qualitatiu o quantitatiu) i interpretació d'aquests.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte.
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts.
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM).
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT4 Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos.
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius.
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip.
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip.
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
 CT7 Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge