Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
TREBALL FI DE MÀSTER |
Criteris i procediments d’avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TREBALL FI DE MÀSTER | Codi | 12885301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
15 | Treball fi de màster | Primer | AN |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) i una autoavaluació (per part de l'estudiant) | |||||||
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
Seguiment de tutories i producció de la feina (preparació de reunions, avanç durant el curs, resolució de problemes de producció, actuació durant el curs). |
10% | ||||
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
Avaluació del cotingut en relació als objectius de la feina, adequació de la metodologia i rellevància dels resultats (qualitat de l'context, marc teòric i resultats; estructuració; execució metodològica, exemplarització, aplicabilitat o propostes de millora. | 80% | ||||
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Avaluació de: .ontinguts i estructura (interès despertat; introducció, desenvolupament i tancament; organització i temps emprat). · Actitud i claredat de l'exposició (positiva, serietat, professionalitat, comunicació oral, capacitat d'explicació, comunicació no verbal, control de tensió, evitar llegir presentació, direcció audiència) · Utilització de recursos i presentació (mitjans usats, exemplificació, amenitat, fluïdesa) |
10% | ||||
Altres | Prova pilot de Formació Dual (integració de TFM) |
||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||||||
L'avaluació de l'TFM es distribueix habitualment amb un pes de l'90% per al treball, més un 10% de la seva presentació i defensa. El TFM és avaluat per part de tutor, mentre que la defensa de l'TFM és avaluada per una comissió de tres professors diferents a tutor. L'avaluació de l'TFM ha de tenir en compte: · Contingut en relació als objectius de la feina, adequació de la metodologia i rellevància dels resultats (qualitat de l'context, marc teòric i resultats; estructuració; execució metodològica, exemplarització, aplicabilitat o propostes de millora. · Seguiment de tutories i producció de la feina (preparació de reunions, avanç durant el curs, resolució de problemes de producció, actuació durant el curs). · Redacció i presentació (claredat expositiva, qualitat de el text, presentació correcta) L'avaluació de la defensa de l'TFM ha de tenir en compte: · Continguts i estructura (interès despertat; introducció, desenvolupament i tancament; organització i temps emprat). · Actitud i claredat de l'exposició (positiva, serietat, professionalitat, comunicació oral, capacitat d'explicació, comunicació no verbal, control de tensió, evitar llegir presentació, direcció audiència) · Utilització de recursos i presentació (mitjans usats, exemplificació, amenitat, fluïdesa) Finalment, es contempla la possibilitat que el TFM pugui presentar-se / defensar-se per mitjà d'una videoconferència si l'estudiant justifica la seva incapacitat per fer- L'estudiant segueix el sistema ECTS i pot presentar el TFM a la convocatoria del juny o bé a la del setembre, tot tenint en compte que l'avaluació és única, és a dir, que si suspen el TFM l'ha de tornar a matricular el proper any. |