Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Mèdica i Salut Global (2020) |
Assignatures |
TEORIES SOBRE LA SUBJECTIVITAT: MENT, COS, CERVELL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | TEORIES SOBRE LA SUBJECTIVITAT: MENT, COS, CERVELL | Codi | 12895114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Incorpora els coneixements teòrics i metodològics essencials sobre l'antropologia mèdica, incloent-hi aspectes ètics i de gènere. Sap analitzar críticament les fonts i la bibliografia científica sobre salut pública, història de la ciència, salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. | |
A4 |
Sap comunicar i defensar els resultats d'una recerca de forma correcta i eficaç, tant en la seva formulació escrita com en el marc d'una eventual presentació pública. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT2 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |