Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS | Codi | 16914214 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | judit.barrullas@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta assignatura es divideix en dos blocs ben diferenciats: el màrqueting industrial i el màrqueting de serveis. Per una banda, estudiarem què és el màrqueting industrial així com quines estratègies i tàctiques les empreses industrials apliquen en els mercats on operen; i en el segon bloc de l'assignatura, ens centrarem a estudiar el màrqueting de serveis per tal de conèixer com s'apliquen les estratègies de màrqueting dins de les empreses que ofereixen serveis i a través de quines eines podem avaluar el servei que reben els clients. L'objectiu general de l'assignatura és ensenyar com aplicar les estratègies i tàctiques de màrqueting als mercats industrials i de serveis. |
|||||||||||||||||
Impartida per la FEE Es recomana cursar aquesta optativa a 6è curs. | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |