Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Innovació en Enoturisme (Erasmus Mundus) (2016) |
Assignatures |
GESTIÓ D'EMPRESES D'ENOTURISME I EMPRENEDORIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | GESTIÓ D'EMPRESES D'ENOTURISME I EMPRENEDORIA | Codi | 19635115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. | |
A3 |
Comprendre els components del territori i la seva diversitat com a context de l'activitat enoturística Comprendre i demostrar la importància del territori i l'enoturisme en el desenvolupament territorial Comprendre el funcionament del sistema econòmic/turístic i la seva mesura Conèixer les principals tècniques per al seguiment i el monitoratge de l'activitat turística Reconèixer la importància del turisme en el desenvolupament local i regional dels territoris vitivinícoles Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'especialització escollida. | |
A6 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar. Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències bàsiques, transversals i específiques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris) Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |