Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ ADMINISTRATIVA AMBIENTAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INTERVENCIÓ ADMINISTRATIVA AMBIENTAL | Codi | 15675107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats dirigides a prendre contacte i recollir informació de l'alumnat i presentació de lassignatura. En un context virtual o semipresencial: Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació de l'alumnat, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència, presentacions enregistrades en vídeo pel professor i/o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per lectura per l'alumnat. |
Treballs | Treballs que realitza lalumnat. En un context virtual o semipresencial: Treballs que realitza l'alumnat a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través d'aquesta. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici relacionat amb la temàtica de l'assignatura per part de l'alumnat. |
Fòrums de debat | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes diversos relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part de l'alumnat d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). En un context virtual o semipresencial: Exposició oral per part de l'alumnat sobre un tema concret, mitjançant webconferència o altres eines. |
Sessió Magistral | Exposició de continguts de l'assignatura mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en formats diversos i altres eines de l'aula virtual. |
Atenció personalitzada | Temps que el professorat té reservat per atendre i resoldre dubtes de lalumnat. En un context virtual o semipresencial: Resolució de dubtes de l'alumnat a través del fòrum de dubtes de l'assignatura, webconferència, xat o altres eines. |