Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Ciència de Dades Biomèdiques / Biomedical Data Science (2022) |
Assignatures |
REPTES BIOMÈDICS I CIÈNCIA DE DADES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | REPTES BIOMÈDICS I CIÈNCIA DE DADES | Codi | 17705106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
RA1(CE1). Identifica els conceptes biomèdics bàsics per a reconéixer el context en el que es generen i adquireixen les dades sobre les que es formulen els reptes clínics a resoldre. RA2(CE1). Utilitza estratègies, habilitats i el llenguatge comú que permet una comunicació efectiva amb els professionals de la clínica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Coneix l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Es comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofitar en benefici de l’equip. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |