Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES TURÍSTIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ D'EMPRESES TURÍSTIQUES | Codi | 21224002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Porter, M. E, Ser competitivos, Deusto.Bilbao, 2002 Philip Kotler, Dirección de Marketing, Prentice Hall, 2000 martin Rojo, I, Dirección y Gestión de Empresas del Sector Turístico, Pirámide. Madrid, 2004 Martorell Cunill, O, Cadenas Hoteleras. Análisis de las top 10, Ariel Turismo, Barcelona, 2002 Bueno Campos, E, Curso básico de Economía de la empresa:un enfoque de organización, Pirámide. Madrid, 2005 http://www.alimartet.es, Alimarket, , |
Complementària |
Perez, Lopez, J. A, Fundamentos de la dirección de empresas, Rialp madrid (5ª edición), 2002 Putterman, L (ed), La naturaleza económica de la empresa, Alianza, Madrid, 1994 Martín Rojo, I, Crecimiento e internacionalización de la Empresa Turística, Boletín Económico d. Ministerio de Administración y Haciendael ICE, nº 2685, pp 19-25 de marzo, 1999 Grant, M., Dirección estratégica: Conceptos, técnicas y aplicaciones, Civitas, Madrid, 2002 Pellejero, Martin. C, La empresa pública en el sector turístico español, Papers de Turisme, nº22, pp 6-45, 1997 Gallo, M. A., Amat, J. M, Los secretos de las empresas familiares centenarias, Deusto. Barcelona, 2003 Arruñada. B, Economía de la empresa:Un enfoque contractual, Ariel, Barcelona, 1990 |