Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 21224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A11 |
Integra adequadament les competències específiques en relació al coneixement i anàlisi del tema objecte d'investigació | |
A12 |
Utilitza la metodologia adequada al tema objecte d'investigació | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Use of third languages in the elaboration of the tasks | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permeten desenvolupar les seves activitats acadèmiques Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació Analitza críticament les fonts i la bibliografia utilitzada Extreu el sentit general dels textos consultats més enllà de la simple citació | |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores Descriu la situació que justifica el treball i estableix objectius assumibles Planteja un projecte de treball i el resol satisfactòriament | |
CT4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada Proposa millores a les orientacions relatives de com organitzar el treball amb qualitat Dissenya i executa coherentment la recerca en funció de l'objectiu establert | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori Elabora un discurs breu, coherent i que comuniqui els resultats del treball Comunica correctament en la llengua pròpia o en anglès un resum coherent del treball realitzat | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge en funció dels seus interessos i motivacions academicoprofessionals | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprèn les causes Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i en fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària Integra les dimensions social, econòmica i ambiental a la feina Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |