Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
PROJECTE 5 |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PROJECTE 5 | Codi | 21234119 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Realitza projectes d’ordenació en les seves diferents fases: anàlisi i diagnòstic territorial, programació, projecció i planificació Elabora documents propis de la planificació territorial, urbanística i ambiental | |
A4 |
Domina i coneix les fonts d’informació geogràfica Classifica informació geogràfica i aplica tècniques de regionalització per a la diagnosis territorial | |
A5 |
Coneix i aplica correctament les tècniques pròpies de l’anàlisi estadística (descriptiva i probabilística) sobre bases de dades geogràfiques Realitza inventaris i recopila observacions directes del territori a partir de treball de camp Aplica mètodes i tècniques d’anàlisi espacial amb la finalitat de detectar vulnerabilitats i resoldre problemes territorials | |
A6 |
Dissenya productes gràfics i cartogràfics per a l’anàlisi territorial i ambiental, així com per a les propostes d’ordenació territorial | |
A8 |
Coneix i interpreta els documents propis de la planificació territorial, urbanística i ambiental | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup. Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup. Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada Proposa millores a les orientacions relatives de com organitzar el treball amb qualitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |