Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
ANÀLISI I DISSENY DE PROPOSTES PER A LA PLANIFICACIÓ TERRITORIAL II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ANÀLISI I DISSENY DE PROPOSTES PER A LA PLANIFICACIÓ TERRITORIAL II | Codi | 21234133 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Formula diagnosis territorials sostingudes en un anàlisi prèvia que ha estat possible gràcies a l’ús de bases de dades territorials i ambientals i l’aplicació de mètodes estadístics i cartografia | |
A4 |
Discrimina la informació útil de caràcter territorial i ambiental que ha de permetre dur a terme anàlisis i diagnosis territorials que formin part de plans d’ordenació territorial i urbanística; i de plans de desenvolupament territorial | |
A5 |
Sap aplicar indicadors propis de la geografia i l’urbanisme que permeten l’elaboració de diagnosis en relació a la planificació territorial i el desenvolupador i innovació territorial | |
A7 |
Identifica les diferents fases d’elaboració, gestió i avaluació d’un pla de desenvolupament territorial i analitza els seus continguts bàsics | |
A9 |
És conscient de la necessitat de dur a terme una planificació territorial i urbanística que contribueixi a la sostenibilitat del desenvolupament i a la millora de la qualitat de vida dels ciutadans | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |