2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Semipresencial
 Assignatures
  ANÀLISI ECONÒMIC DE MERCATS TURÍSTICS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix casos diversos d’anàlisi conjuntural de mercats
 A5 Coneix els indicadors i tècniques utilitzades per a avaluar la situació conjuntural turística i el comportament
 A7 Es familiaritza amb la gestió de dades quantitatives sobre les tendències de mercat i la seva interpretació
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT4 Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos.
Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius.
Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip.
Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge