Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Virtual |
Assignatures |
PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE DESTINACIONS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE DESTINACIONS | Codi | 21655105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | contacte inicial amb estudiants, presentació de la assignatura i introducció al pla de treball i avaluacions |
Sessió Magistral | Presentacions per videoconferència dels continguts i materials de cada unitat d'estudi i activitats relacionades |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura i treball de la documentació publicada en diversos formats proposada per el docent amb l'objectiu d'ajudar els estudiants a desenvolupar les competències conceptuals i el coneixement necessari per dur a terme les activitats pràctiques |
Resolució de problemes, exercicis | Activitats proposades als estudiants per enfortir la seva capacitat de dirigir i controlar el seu propi procés d'aprenentatge |
Treballs | Un treball per fer en grups d’estudiants, que utilitza materials i referències proporcionades pel docent i amb un abast més i longitud més gran que la resolució de problemes |
Webminari | Un seminari en línia ofert per un expert convidat com part del programa dels blocs 1 o 2 |
Fòrums de debat | Retroalimentació sobre el webminar basada en temes i qüestions aixecats pel conferenciant i amb interacció entre estudiants, en el Moodle fòrum |
Activitats d’auto seguiment | Test de respostes tancades d'auto-avaluació al final de cada unitat d’estudi, amb possibilitat de repetir la prova fins que no es fa del tot correctament. |
Atenció personalitzada | Sessions individuals de tutoria (en línia) per solucionar assumptes específics o donar recomanacions per el progrés de l'estudiant |