Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Virtual |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES I TERRITORIS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES I TERRITORIS | Codi | 21655202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
L'avaluació de l'assignatura es composa de 4 pràctiques: 3 en grup i 1 individual. La nota final serà la mitjana de les 4. | 100% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. L'avaluació d'aquesta assignatura és avaluació continuada. Els alumnes aniran lliurant les pràctiques que proposi el professor/a al llarg de l'assignatura. L'avaluació de la segona convocatòria serà el mateix que la primera, els alumnes hauran de lliurar les pràctiques que no hagin presentat o hagin suspès en primera convocatòria. Els supòsits pràctics es resoldran a classe, però no implicaran un pes en la nota final. |