Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Virtual |
Assignatures |
GESTIÓ DE LA CADENA DE VALOR |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GESTIÓ DE LA CADENA DE VALOR | Codi | 21655206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Haiyan Song, Jingyan Liu, and Gezhi Chen, Tourism Value Chain Governance: Review and Prospects, , Pilar Tejada and Francisco Liñán, An Analysis of Tourism Global Value Chains, , Jonathan Gordon & Jesko Perrey, The Dawn of Marketing's new golden age, McKinsey, Kjell Nordstom-Jonas Ridderstale, Funky Business Forever, Pearson Prentice Hall, Isidoro Romero, Pilar Tejada, A multi-level approach to the study of production chains in the tourism sector, , Pilar Tejada, Francisco J. Santos and Joaquín Guzmán, Applicability of global value chains analysis to tourism: issues of governance and upgrading, , Yildirim Yilmaz, Umit S. Bititci, Performance measurement in tourism: a value chain model, , |
És important realizer les lectures surgerides. En les sessions es facilitaran noves referències de lectura en format d'articles digitals. |
|
Complementària |
Michael E. Porter, Competitive advantage: Creating and sustaining superior performance, , |