Guia docent Escola Tècnica Superior d'Arquitectura |
català |
Grau en Arquitectura (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES III |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES III | Codi | 22204503 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Pràctiques Externes optatives | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A33 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura | |
A35 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte | |
A45 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura | |
A46 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte | |
A47 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte | |
A49 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura | |
A53 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte | |
A56 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte | |
A70 |
Posar en funcionament, en l'àmbit professional de l'arquitectura i de manera integrada, les competències específiques, transversals i nuclears indicades Integrar els coneixements teòrics amb els projectes, els quals es poden aplicar Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en el context de la professió d'arquitecte Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit de l'arquitectura | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2-G |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT3-G |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores | |
CT4-G |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
CT5-G |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6-G |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identificar el propi procés d’aprenentatge Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7-G |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes. Identificar els principals problemes ambientals Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
CT1-M |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts L’estudiant presenta i defensa el treball | |
CT2-M |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT3-M |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT4-M |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip | |
CT5-M |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6-M |
Aprofundir en l’autoconeixement professional Desenvolupar l’actitud professional Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat Dissenyar itineraris professionals específics | |
CT7-M |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |