Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titulació de grau en ADE i de Grau de TDAWIM (2019) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS | Codi | 16924116 | |||||||||||||||
Ensenyament | Cicle | 1r | ||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | noemi.rabassa@urv.cat santiago.ariste@urv.cat irene.suau@urv.cat blanca.garcia@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L’ASSIGNATURA L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació comercial relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |