2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE GRAU
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Utilitza i aplica els coneixements teòrics propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació
 A4 Obté i utilitza de forma adequada la bibliografia necessària per dur a terme un treball d’investigació
Obté i utilitza de forma adequada las bases de dades necessàries per dur a terme un treball d’investigació
 A5 Utilitza i aplica els coneixements metodològics propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació
 A6 Utilitza i aplica els coneixements instrumentals propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació
 A7 Desenvolupa de forma teòrica i pràctica algun aspecte dels continguts del grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat
Elabora i du a terme una presentació pública del treball d’investigació
 A9 Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs d’investigació
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera eficaç
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital.
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permeten desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta.
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació.
 CT3 Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo.
Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema.
Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista.
Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores.
 CT4 Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup.
Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada
Proposa millores a les orientacions relatives de com organitzar el treball amb qualitat
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori.
 CT6 Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional.
Identifica el propi procés d’aprenentatge.
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi.
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional.
 CT7 Identifica els principals problemes ambientals.
Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i en fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge