Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 21234301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Utilitza i aplica els coneixements teòrics propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació | |
A4 |
Obté i utilitza de forma adequada la bibliografia necessària per dur a terme un treball d’investigació Obté i utilitza de forma adequada las bases de dades necessàries per dur a terme un treball d’investigació | |
A5 |
Utilitza i aplica els coneixements metodològics propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació | |
A6 |
Utilitza i aplica els coneixements instrumentals propis de la geografia adquirits prèviament per a la realització d’un treball d’investigació | |
A7 |
Desenvolupa de forma teòrica i pràctica algun aspecte dels continguts del grau en Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat Elabora i du a terme una presentació pública del treball d’investigació | |
A9 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs d’investigació | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permeten desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta. Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar-lo. Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup. Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup. Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada Proposa millores a les orientacions relatives de com organitzar el treball amb qualitat | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identifica el propi procés d’aprenentatge. Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
CT7 |
Identifica els principals problemes ambientals. Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i en fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |